Scroll to top

Корпоративна идентичност. Какво е това?


onewebadmin - April 26, 2018 - 0 comments

Това е начинът, по който фирмата се представя на света. Визията, посланието, цветовете, кампаниите, рекламите, уебсайтът, визитките – всички тези неща са част от идентичността на дадена фирма.

Създаваме първото си впечатление за хората по това какво виждаме, чуваме, усещаме. По същия начин се отнасяме и с продуктите, фирмите, компаниите. За да изпъква сред конкурентите си, един бранд трябва да има внушителна идентичност. Добрата идентичност си намира ниша, която се загнездява като впечатление у потребителя и предизвиква положителна реакция. За да бъде един бранд успешен, трябва да се различава от останалите, да бъде актуален, да e последователен в действията и посланията си; и заради тези три качества, ценен високо от клиентите. Ние разбираме колко важни са тези четири правила, и ги реализираме чрез работата си.

Нашият принос за развитието на корпоративната идентичност на клиентите ни можете да разгледате в сайта ни.