Брандинг на вход на магазин 345 за Häagen-Dazs
Проект по поръчка на фирма Изида за брандиране на врати на търговски обект с визия на сладоледи Häagen-Dazs. Целта на рекламното позициониране е създаването на впечатляващ и привлекателен дизайн, който подчертава лукса и високото качество на продуктите. Дизайнът е доминиран от изображения на опаковка сладолед Häagen-Dazs, в случая Macadamia Nut Brittle, представена на цветен и абстрактен фон, спрямо ключовата му визия. Основната идея е да се създаде апетитно и луксозно усещане, което да привлече вниманието на клиентите. Логото на Häagen-Dazs и слоганът „Създаден с най-фини съставки. Сладоледът на сладоледите.“ са ясно видими и поставени стратегически, за да подсилят разпознаваемостта на марката.
Общото оформление е изчистено, с баланс между текст и визуални елементи, което го прави подходящо за търговски обекти, където целта е да привлече вниманието на клиентите и да подчертае уникалността на бранда.
Брандинг на вход на магазин 345 за Häagen-Dazs
Брандинг на вход на магазин 345 за Häagen-Dazs