Дизайн за билборд сладоледи Изида
Билбордът за сладоледи Изида е успешен пример за визуална комуникация, която ефективно представя продукти и постига маркетинговите цели на компанията. Дизайнът показва два сладоледа в бисквитка на Изида – Bianco и Nero. Важна част от визията е заемането на едната половина от сандвич бисквитката Bianco и от другата страна отхапаният сладолед Nero, създаващ усещане за апетит. Текстовете „Бялата страна на удоволствието“ и „Тъмната страна на удоволствието“ подчертават разликата между двата вкуса и създават интрига.
Използването на контрастни цветове и текстури прави дизайна динамичен и привлекателен. Цялостното впечатление е за висококачествена и вкусна сладоледена наслада, което е в съответствие с бранда Изида. Билбордът успешно постига целта си да привлече вниманието и да стимулира желанието за покупка на сладолед.

Дизайн за билборд сладоледи Изида