Scroll to top
bg

Дизайн на рекламни материали

Дизайн и предпечат на списания!

С какво списанието се отличава от вестника? С уникалния си дизайн, разбира се! За да се продава добре едно списание, то се нуждае от атрактивен дизайн. Това означава, че дизайнът не трябва да е твърде абстрактен, защото това би насочило вниманието на читателя в неправилната посока. Ние можем да изготвим вълнуващ дизайн не само на корицата, но и на всяка една страница, част от списанието.

Независимо дали създавате модна библия, фитнес магия или кулинарно списание, тук ще намерите нещо, което да Ви помогне да реализирате идеите си. Ето какво трябва да знаете за създаването на страхотно списание:

Обърнете внимание на корицата

Продуктовата фотография е важна. Всъщност е толкова важна, че може да е разликата между спечелването и загубата на много клиенти, съответно на много паир. Посетителите на Вашия сайт винаги ще бъдат привлечени към изображението, преди да прочетат текста на страницата, което означава, че трябва да сте сигурни, че Вашите изображения изглеждат страхотно.

Един цвят е достатъчен, за да привлече вниманието

Някои от най-ефективните дизайни на списания използват цветовете много пестеливо, доказвайки, че само един смел цвят може да бъде по-поразителен от палитрата на дъгата.

Опитайте лимоново жълто или горещо оранжево за оптимистичен, цветен акцент, който изглежда страхотно за екстремни спортни списания или такива за пътешественици.

Съдържанието е важно

След като читателят отвори списанието, страницата със съдържанието ще бъде първото нещо, на което ще се спре. Страницата със съдържанието трябва да е функционална и да позволява на читателя лесно да намира раздели и статии, но тя е и идеалното място да проявите малко стилистично творчество. Ако Вашето списание има голямо количество съдържание, не го ограничавайте до една страница – можете спокойно да го разположите на две страници, стига да е функционално.

Когато проектирате списанието си, съсредоточете енергията си върху това да направите страницата си със съдържание възможно най-добре структурирана и добре оформена. Тъй като това е едно от първите неща, които читателите ще видят, искате да направите добро впечатление! Можете да повдигнете типографските стилове и цветове от съдържанието и да ги използвате като основа за разработване на последователен поглед в цялото списание.

Acorn toper footer

Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама

Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.