Дизайн на рекламни материали
Дизайн наменюта!
Всяко едно заведение, от кварталното кафене, до най-скъпия ресторант, заслужава добре изглеждащо меню. Клиентите възприемат предлаганите ястия и напитки по съвсем различен начин, когато те са представени стилно и професионално. Визията на Вашите менюта е отражение на Вашето отношение към храната, към клиентите и към самите Вас. Богатият избор от медии и печатни технологии ни позволява да създадем перфектното меню, което да Ви представи в най-добрата Ви светлина.
Добрият дизайн на менюто е ключов за маркетинговия план на всеки ресторант. Когато създавате меню, то трябва да изразява личността на Вашето заведение, да фокусира цялостните Ви операции, да повишава рентабилността, да определя бюджета Ви и да запазва марката си свежа в съзнанието на клиента.
Вашето меню е Вашето основно средство за представяне на ресторанта Ви: То казва точно кой сте и какво се надявате да предадете личностно. Също така трябва да създаде достатъчно впечатление, така че да остане с клиента дълго време, след като сервитьорът се оттегли с него. В допълнение, едно меню трябва да предаде марката на Вашия ресторант по начин, който прави хората развълнувани, че са там и предизвиква желанието им да се върнат.
Няколко съвета, които да имате в предвид, когато създавате своето меню
Поставете най-продаваните си артикули или онези, които искате да постигнете най-голяма тежест, в главните точки на менюто. Тези области се отнасят до местата, където средният клиент първо привежда очите си – и по този начин получават първо внимание. Освен това подредете артикулите си в колони, когато проектирате меню, в зависимост от изображението на Вашия ресторант: Една колона предизвиква усещане за изтънченост и елегантност; две колони раждат усещане за игривост и т.н.
Наименуването на артикули конкретно или творчески, както и използването на активно описание на съставките в чиниите, прави храната да звучи по-примамливо и екзотично за клиента – и може да предизвика бъдещи посещения.
Грешките, които да избягвате, при изготвянето на меню
Ако менюто Ви създаде проблеми за вашите клиенти, те ще останат разочаровани и е по-малко вероятно да се върнат. Честите грешки включват:
-
Шрифт на менюто, който е твърде малък, за да се чете лесно;
-
Менюта, които са твърде големи, за да се разгръщат лесно;
-
Менюта, в които липсват английски преводи за неанглийски думи или фрази;
-
Менюта, които изглеждат антикварни в представянето;
-
Менюта без ежедневни или седмични специални вмъквания;
-
Предмети, които не приличат на техните снимки;
-
Несъответствие на марката и менюто.
Как да сте сигурни, че менюто Ви привлича клиенти?
Сравняването на менюто Ви с това на вашите конкуренти също помага. То не само отваря повече врати към ценообразуване на менюто Ви, но Ви предлага солидна основа как да измервате печалбите си. Извършването на кръстосан анализ помага да се разкрият силните и слабите страни на Вашия план за ценообразуване, по-специално по отношение на начина, по който Вашите цени се представят. По този начин Вие определяте кои артикули са най-популярни, кои са най-печелившите, кои се нуждаят от допълнителен акцент и кои трябва да бъдат премахнати или заменени.
Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама
Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.