Scroll to top
bg

Дизайн на рекламни материали

Дизайн на стикери!

Промоционалните стикери съществуват под някаква форма от 1800 г. насам и са едни от по-старите медоти за реклама, особено в сравнение с цифровите, телевизионните и други канали, достъпни днес. Но това не означава, че не работят. Всъщност стикерите са по-ефективни от всякога. Те са мощен, маркетингов инструмент, защото:

Стикерите помагат на марките да се открояват

Онлайн маркетингът е високоефективен, без съмнение, но е и доста пренаселено пространство. С всички реклами, които виждаме всеки ден, той бавно става прекалено наситен до степен, в която хората развиват рекламна слепота.

Предимството при промоционалните стикери е, че те Ви помагат да се откроите от тълпата. Докато всички работят, за да привлекат вниманието на хората онлайн, можете да се възползвате от по-малко пренаселеното офлайн пространство.

Хората харесват стикери

Хората просто харесват стикери. Има множество причини. Някои от нас обичат да оставят вътрешното си дете да играе, а промоционалните стикери са версията за възрастни на My Little Pony, Transformers или тези, винаги желани стикери със златна звезда. Някои от нас искат да подкрепят каузите или да направят изявление, докато други искат да уведомят света какво правят.

Независимо от причините, факт е, че хората наистина харесват стикерите и ако стикерите Ви са достатъчно креативни и привлекателни и се свързват с това, което желаят Вашите клиенти, тогава те ще ги залепят за всичко, което притежават, особено след като те имат висока възприемана стойност.

Стикерите правят живота по-лесен за Вашите "адвокати"

Тези лоялни клиенти, които са повече от щастливи да препоръчат Вашата марка на своите приятели и семейство, си струват теглото в злато. Въпреки това много хора не излизат от пътя си да „промотират“ Вашата марка, което е разбираемо. Ако някой попита, ще Ви препоръчат, но не е задължително да проявяват инициатива за това.

От друга страна, стикерите улесняват много по-лесно Вашите верни клиенти да „пропагандират“ марката Ви активно. Всичко, което трябва да направят, е да приложат стикера върху нещо, което притежават, а Вие имате ходеща, говореща реклама под формата на маркетинг от уста на уста, който е още по-мощен.

И най-доброто нещо? Никой няма да се чувства така, сякаш те действат като реклама за Вас, защото, както казахме по-рано, хората просто харесват стикери.

Acorn toper footer

Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама

Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.