Scroll to top

Дизайн на рекламни материали

Дизайн на картички и покани|

Всички страхотни картички имат общо три неща. Те са визуално привлекателни, запомнящи се и се целят право в целта, без излишни заобикаляния. Същото важи и за поканите.

Картичките и поканите са фантастичен начин да достигнете до целевия си пазар и да получите незабавен отговор. Правилно създадени, те могат да Ви помогнат да постигнете целта си, да привлечете потенциални клиенти и да увеличите дохода на компанията си. Ето какво трябва да знаете за дизайна на картички и покани.

1. Обмислете качеството на материалите, които ще използвате за създадения дизайн

Подходящ ли е видът на хартията, използвана за печат? Тежка, висококачествена, издръжлива? Ще бъде ли гланцирана или с матово покритие? Постоянно високо качество на печат? Това са важни въпроси – тъй като пощенската картичка трябва да запази идеалния си външен вид за по-дълго време. Ако не можете да си отговорите сами на тези въпроси, ние можем да помогнем.

2. Цветът създава визуален интерес

Уверете се, че цветът се използва внимателно и интелигентно в целия дизайн на Вашата картичка или покана. Дизайнът трябва да представя ключовите елементи на Вашата марка ясно – включително фирмени цветове, лого и оформление на уеб дизайн. Важно е последователното послание във всички Ваши маркетингови материали.

3. Включете правилните снимки

Ако е подходящо за Вашето съобщение, покажете на своите клиенти това, което предлагате, като го позиционирате от предната страна на Вашата картичка. Снимките работят, за да помогнат на хората да установят реална връзка с Вас и Вашите продукти или услуги.

4. Не забравяйте да отделите място за своето лого

Вашето лого е ключово за идентичността на Вашата марка. Уверете се, че е добре поставено на лесно достижимо място в картичката или поканата, за да спечелите внимание от перспективите и клиентите.

5. Оставете посланието кратко и ясно

Важно е да сведете до минимум текста на пощенската картичка. Оставете само същественото. Не претрупвайте Вашата пощенска картичка или покана с много допълнителни подробности. Получателите трябва да бъдат мотивирани да се свържат с Вас за допълнителна информация. Имайте предвид класическите привличащи вниманието изрази като „Безплатно“ или „Продажба“ или „50% отстъпка“. Ограничете стиловете на шрифта, за да поддържате текста лесен за четене.

 

Ако искате да създадете идеалната картичка или покана за събитие, промоция или просто, за да представите своя бизнес на клиентите си, свържете се с нас. Ние ще Ви помогнем да постигнете целта си, създавайки страхотни картички и покани, с чиято помощ ще се доближите повече до своите клиенти.

Процеси и начин на работа

Три лесни стъпки, които ще превърнат вашите идеи в реални проекти!

01.

Стъпка първа

Свържете се с нас за да уточним среща, на която да обсъдим всички аспекти на задачите и да установим крайните дати за реализацията им.

02.

Стъпка втора

Изпращаме предложения по предварително уговорени задачи и техните задания, които да обсъдим и при необходимост да се направят корекции, преди окончателното им предаване.

03.

Стъпка трета

Предаване на дизайните и/или техните файлове за печат и отпечатани рекламни материали след одобрени мостри, монтаж на съоражения и доставка до адрес на рекламните материали.

Още услуги от тази категория

Изберете търсената от вас услуга

Обработка на снимки

Освен, че ще можем да правим страхотни снимки, ние в Acorn можем и да ги

Вижте услугата

Обработка на снимки

Освен, че ще можем да правим страхотни снимки, ние в Acorn можем и да ги

Вижте услугата

Обработка на снимки

Освен, че ще можем да правим страхотни снимки, ние в Acorn можем и да ги

Вижте услугата

Обработка на снимки

Освен, че ще можем да правим страхотни снимки, ние в Acorn можем и да ги

Вижте услугата

Custom Alignment

Shortcode Settings: Box layout — Default; Alignment — Left / Center / Right;

Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама

Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.