Scroll to top
bg

Дизайн на рекламни материали

Дизайн на картички и покани!

Всички страхотни картички имат общо три неща. Те са визуално привлекателни, запомнящи се и се целят право в целта, без излишни заобикаляния. Същото важи и за поканите.

Картичките и поканите са фантастичен начин да достигнете до целевия си пазар и да получите незабавен отговор. Правилно създадени, те могат да Ви помогнат да постигнете целта си, да привлечете потенциални клиенти и да увеличите дохода на компанията си. Ето какво трябва да знаете за дизайна на картички и покани.

1. Обмислете качеството на материалите, които ще използвате за създадения дизайн

Подходящ ли е видът на хартията, използвана за печат? Тежка, висококачествена, издръжлива? Ще бъде ли гланцирана или с матово покритие? Постоянно високо качество на печат? Това са важни въпроси – тъй като пощенската картичка трябва да запази идеалния си външен вид за по-дълго време. Ако не можете да си отговорите сами на тези въпроси, ние можем да помогнем.

2. Цветът създава визуален интерес

Уверете се, че цветът се използва внимателно и интелигентно в целия дизайн на Вашата картичка или покана. Дизайнът трябва да представя ключовите елементи на Вашата марка ясно – включително фирмени цветове, лого и оформление на уеб дизайн. Важно е последователното послание във всички Ваши маркетингови материали.

3. Включете правилните снимки

Ако е подходящо за Вашето съобщение, покажете на своите клиенти това, което предлагате, като го позиционирате от предната страна на Вашата картичка. Снимките работят, за да помогнат на хората да установят реална връзка с Вас и Вашите продукти или услуги.

4. Не забравяйте да отделите място за своето лого

Вашето лого е ключово за идентичността на Вашата марка. Уверете се, че е добре поставено на лесно достижимо място в картичката или поканата, за да спечелите внимание от перспективите и клиентите.

5. Оставете посланието кратко и ясно

Важно е да сведете до минимум текста на пощенската картичка. Оставете само същественото. Не претрупвайте Вашата пощенска картичка или покана с много допълнителни подробности. Получателите трябва да бъдат мотивирани да се свържат с Вас за допълнителна информация. Имайте предвид класическите привличащи вниманието изрази като „Безплатно“ или „Продажба“ или „50% отстъпка“. Ограничете стиловете на шрифта, за да поддържате текста лесен за четене.

 

Ако искате да създадете идеалната картичка или покана за събитие, промоция или просто, за да представите своя бизнес на клиентите си, свържете се с нас. Ние ще Ви помогнем да постигнете целта си, създавайки страхотни картички и покани, с чиято помощ ще се доближите повече до своите клиенти.

Acorn toper footer

Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама

Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.