Фирмена идентичност
Изработка на Brand book!
Казано най-просто това е документ, който съдържа инструкции относно Вашия бранд. Там са написани стандартите и изискванията определени от Вас за използването на Вашето лого и цялостна визия.
Добре описани в този документ, инструкциите сами по себе си трябва да са достатъчни, за да помогнат на всяка рекламна агенция да се ориентира в това как е правилно да изпозлва и да не използва Вашето лого.
Един Brand Book съдържа полезна информация за предпочитаните от Вас цветови гами, шрифтове, дизайн на визитни картички и други рекламни материали като дизайн за социалните мрежи, шаблони за брошури, флаери, плакати, билбордове, цялостно звучене на рекламните текстове и т.н.
Идеята на този документ е да бъде основата на Вашата идентичност като марка, да Ви помогне да поддържате една линия на поведение и визия при комуникацията Ви с вашите клиенти. В идеалния вариант, логото Ви и Вашият Brand book са съобразени един с друг и са изработени от един дизайнер.
По-конкретно, целта на Вашият Brand book е да поддържа последователност, да установи достоверност, да повишава ефективността и да генерира печалба. Ето как:
Поддържайте последователността
Позовавайки се на Вашият Brand Book, рекламните послания могат да елиминират въпроси от други отдели, например коe лого да се използва на светъл или тъмен фон. Предоставянето на насоки на отделите дава на нерекламните материали нещо за справка и влияе на последователността в цялата компания.
Установете достоверност
След като се създаде един Brand Book и се запази последователността на марката, ще започнете да установявате доверие към Вашите клиенти или потребители. А доверието води до лоялност.
Подобрете ефектнивността на компанията си
Творците ще могат да отделят по-малко време за обсъждане в каква посока да тръгнат, защото основните решения са взети. Например, графичен дизайнер няма да трябва да тества различни шрифтове, а мениджърът на социалните медии няма да трябва да разбере кой стил на писане да се използва, защото те вече са избрани. Като цяло, ефективността на комуникацията на марката и работните резултати ще се увеличат.
Генерира печалба
В резултат на трите тактики по-горе ще започнете да виждате личността на марката си да отразява и да резонира с клиента. Управлението на марката е идеал, към който трябва да се стремим, защото когато компонентите се изпълнят старателно, резултатите са осезаеми.

Индивидуален подход към всеки дизайн и реклама
Свържете се с нас, ако не откривате услугата, от която имате нужда.