Scroll to top
bg

Какво е флаер и защо е токова важен за вашата реклама?

Флаерите са един от най-старите и широко използвани методи за директна реклама. Благодарение на своите ангажиращи визуални елементи и кратки послания, флаерите могат бързо да привлекат вниманието на хората и да им предадат желаното от вас послание по запомнящ се начин. Чрез създаването на завладяващ дизайн, който се откроява пред вашите потенциални клиент, флаерите с лекота увеличават обхвата на вашата реклама и привличането на нови потребители.

Но какво точно е флаер и защо е важно фирмите, организациите и отделните бизнеси да ги използват като част от своя маркетингов план за комуникация? Нека разберем!

Какво е флаер?

Технически погледнато флаерът е просто едно парче отпечатана хартия, но… с безкраен потенциал! Той е специално създаден с текст и визуални елементи, които са предназначени да привлекат вниманието на потенциални клиенти и дори това на конкуренцията. В основата си, флаерът служи като “покана“ за хората  да видят, проверят, опитан и т.н. продукта или услугата, които предлагате или да присъстват на предстоящо събитие. Флаерите също помагат и за осведомяване на аудиторията за новини, предстоящи промени и други активни информационни кампании.

Защо флаерите са важни за вашата рекламна кампания?

Когато дизайнът на флаерите е добре замислени и разбира се изпълнен, той привлича визуално много повече внимание, отколкото думите биха могли сами по себе си. Комбинацията от текст и графични елементи прави флаерите мощен инструмент за предаване на информация по ефективен начин. Именно това ги прави едновременно безценни в бизнес комуникацията и същевременно достатъчно достъпни за разбиране от всеки, без да са необходими допълнителни знания и умения.

Всеки флаер е уникален по свой собствен начин, както неговият дизайн и съдържание, така и аудиторията и целенасочеността си. За пример, може да разгледате дизайн на рекламни флаери, създадени за наши клиенти. Всички флаери обаче имат две основни характерни черти, който обуславят тяхната същност, а именно:

 

Търговската стойност

От гледна точка на търговската си стойност, флаерите предлагат евтина рекламна опция, която същевременно може да доведе до висока възвръщаемост. Разбира се, те трябват да са с правилният дизайн, за да достигнат и повлияят на потенциални клиенти. Също така флаерите предоставят на вашия бизнес или организация лесен начин за разпространение и информираност за продукти и услуги, които предлагате, като същевременно достигате до нови среди и пазари. Много компании често постигат добри успехи, използвайки стандартен бизнес дизайн за своите флаери, тъй като те се разпространяват лесно на обществени места като паркове, училища, ресторанти и т.н. Това им позволява да достигнат до по-голяма аудитория, отколкото традиционните реклами по телевизора или във вестниците.

 

Творческа стойност

Що се отнася до творческата стойност на флаерите, тук възможностите са наистина безкрайни. Създаването на флаер с креативен дизайн дава уникална възможност на вашия бизнес да привлече вниманието дори и на онези, които може би не търсят това, което предлагате, но вероятно ще бъдат привлечени от визуалното послание и въздействие идващо от вашия флаер. Също така запомнящият се и неповторим дизайн дава творческата стойност вие да останете ясно разпознаваеми като бранд, което спомага за надежността и лоялността на съществуващите клиенти към вашата марка. Тоест всеки флаер е просто продължение на вашата бизнес идентичност – не го подценявайте!

Интересът ви към флаерите ви е довел до тази статия и имате желания да направите флаери за вашия бизнес или кампания. Ние ще ви помогнем! Свържете се с нас за консултация и творчески подход в реализирането на вашия проект.

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ